I like it

Hatthyllan, skoställ, tolv tavlor, tre hyllor, taklampa, sänggavel, rullgardiner, väggklocka och gardinstänger är nu på plats... Känns helt underbart. Dörren in till köket är även avkrokad och nedställd i källaren. Det börjar ta sig må jag säga. Jag trivs bara bättre och bättre dag för dag... Tack mamma och Matz för all hjälp igår!

I veckan ska jag ta tag i mitt liv och börja träna igen efter ca 2-3 veckors uppehåll, göra skolarbeten gånger 4, jobba på Ztyle, äta glass och kolla på Pretty Woman i Villan, tvätta, sova länge, sola (hoppas på fint väder i veckan), festa? (om jag hittar pengar), fota, sälja kläder på tradera och en massa mer...

// God morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0