T som i tråkigt

Jag har sååååååååå tråkigt... Jag har varit i skolan, jag har pysslat lite i illustrator, jag har ätit mat, jag har spelat mario galaxy, jag har bestämt vad jag ska äta ikväll, jag har städat lite lite lite, jag har deklarerat, jag har läst... Men nu vet jag inte vad jag ska göra. Känner inte att jag har någon inspiration till att göra läxan för dagen heller... What to o, what to do!?

Försökte komma på något bra
att tycka till om här på bloggen innan också.. Men nej, jag har ingen ork. Mitt huvud känns tungt (mest för att jag har sån jobbig huvudvärk heeeeela tiiiden).

Ikväll är det i alla fall näst sista utbildningstillfället. Ikväll får jag även reda på om och i så fall vart jag ska jobba i påsk. Spännande. Spelade lite Black jack på internet igår kväll. Och jag gick faktiskt plus 2000kr. Synd bara att det inte var riktiga pengar, de hade varit behövliga nämligen.

// Boring

Kommentarer
Postat av: mam

alvedon, vatten, baka en kaka! kom hem!

2009-04-07 @ 22:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0