I feel like a chicken

Jag har fått reda på när jag ska ha mina "gå-bredvid-pass" nu... På fredag hittar ni mig på Karlssons och på torsdag finns jag på Centrum. Jag är såååå nervös. Men som tur är så står det en något mer erfaren dealer bakom mig, berädd att hoppa in och rädda spelet om det skulle behövas... Förhoppningsvis behövs inte det dock.



Påskafton spenderas troligtvis i Borås. Men lugn kära Jönköpingsbor, jag är tillbaka redan på söndagen igen.. Ni kommer inte ens märka att jag varit borta.

Sugen på en god smörgås med krämig bredbar ost... Men har ingen, så får ta min hyvelbara starka ost istället...

// Hyvel

Kommentarer
Postat av: mam

bakom står en mer erfaren dealer berÄdd----(med E Martha, med E !!!) men det passar kanske med Ä för han kanske ÄR rädd!!!!! med dig vid bordet!!!!



hihihihihi

2009-04-08 @ 23:13:29
Postat av: mam

stark ost? har du en stark ost? är den inte för stark? jo alldeles för stark!

2009-04-08 @ 23:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0