Grillidill

Jag vill allt annat än att somna just nu... Jag vet att klockan är 03.41, men jag vill bara inte sova... Har nyss avslutat senaste avsnittet av Robinsson. Men det känns ändå inte lockande att sluta ögonen, inte ens för en liten sekund.

Ikväll blev det grill, buzz, vattenpipa och sedan The nation... (bilder imorgon) Det var trevligt, tyvärr inga kårenpriser och till sist pizza på Amigo. Mumsigt. Nu längtar jag mest efter Kriss. Inte kul att komma hem till en 180-säng och lägga sig helt själv. Jag vet att jag hatar att sova trångt osv. Men just nu hade jag bara sövts till ro av Kriss andetag känns det som.

// Parangan

Edit: Med inga kårenpriser så menar jag självklart inträdet. Priset på den drink jag köpte var godkänd på alla vis... :)

Kommentarer
Postat av: Adam

"tyvärr inga kårenpriser"

mmm, det var ju jättedyrt den gången du beställde...

2009-04-05 @ 14:26:18
Postat av: Martha

Jag menar ju självklart inträdet dummer.. :P

Jag är så nöjd så nöjd för det priset jag fick på min drink. Så nöjd att jag ska lägga till det i bloggen... Bara för att visa min uppskattning till dig :D Jag meanr allvar... jag är en fattig student just nu och allt sådant ger pluspoäng på alla sätt.. :)

2009-04-05 @ 15:53:58
URL: http://marthapartha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0