Du sköna sommar

Sitter framför tv:n och kollar på Äntligen hemma. Blir så sugen på at göra om överallt. Vill åtminstonde köpa en tv-möbel eller liknande, bokhyllor, ett nytt skrivbord, taklampa, gardiner, en ny soffa och et nytt soffbord. Synd bara att det inte finns pengar till allt. Eller till ngåot!?!

Manpower ringde innan idag. De sa att jag kan jobba v.26-33. Så nu kan jag både tjäna pengar och vara fadder. Underbart. Skönt att allting löser sig tillslut. Innan var jag mest nervös och ångerfylld inför sommaren, men nu längtar jag bara efter den.




// Canarisk potatis

Kommentarer
Postat av: Jonas

vilken söt bild på er =)

saknar er ;) hihihi

2009-04-29 @ 08:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0