Wall-E

Sitter här i sängen relativt nyvaken... Väntar på att Kriss ska komma hem. Han är i skolan och gör sin första tenta just nu. Den började redan vid 09.00 så än så länge har har suttit där i 2 tim... Är allt lite nervös för hans kulle. Håller tummarna!

Ikväll verkar det som om det blir lite fest.. Trevligt! Får se om jag ska med dock, vet inte om jag är så sugen på utgång idag. Men kanske hinner ändra mig.

Igår kollade vi på "Wall-E" som sagt var... Det var nog den sötaste roboten jag sett.. Förutom att han var söt, så var väl filmen inte så värst bra kanske. Lite utdragen.. och som Kivve sa så skulle man aldrig om 10-åring pallat att se klart hela.. Söt var han i alla fall. Efter "Wall-E" satte vi tjejer på "P.S I Love You", då stack killarna... Vi satt alla och snyftade oss igenom den, mycket sorglig men fin film. Den rekomenderar jag... Fast det sägs att boken skall vara bättre. Fast är det inte alltid så?



// Frukost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0