Tal och nudlar

Capsen igår var kul... Blev dock lite för mycket alkohol för min del, så följde inte med ut sedan.. Utan jag åkte hem och försökte sova ruset av mig.. Idag mår jag bra igen och skall snart hålla ett informerande tal i skolan, det skall nog gå bra. Har faktiskt övat en hel del.. Ikväll snackas det om innebandy, får se om jag orkar gå på det. Men ännu senare sedan blir det antagligen filmen "Wall-E" hemma hos Hanna. Det verkar vara en mysig och söt film... Nu ska jag käka nudlar.

// Bilder kommer

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hello.

du gjorde en modevisning som projektarbete i trean va? Vill du berätta lite mer om den i ett mail till mig, karin och jag ska göra en modevisning och arbete som examensarbete och vill få lite ideer.



Puss och kram

2008-09-19 @ 11:34:37
URL: http://nannisjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0