Illustrator

Just nu är jag hemma och käkar.. till lunch idag blev det rester från gårdagens middag (kycklingen som jag skrev om i förra inlägget). Gott gott!

Skall starx tillbaka till skolan och ha lite Illustrator... Jag har alltid velat lära mig Illustrator.. Jag har ju visserligen jobbat lite i programmet, men bara på egen hand. Så det lilla jag kan är självlärt. Men nu som första uppgift i Illustrator skall vi göra en målad bild utav ett foto.. Eller rättare sagt vi skall typ kallkera. Precis så som jag gjorde t.ex med min syster och med det kyssande paret om ni kommer ihåg? Så det känns ändå som en ganska lätt uppgift.. Skönt!

Ikväll blir det träning igen.. Skall försöka gå på en klasskompis Aerobicpass... Det är dock inte på F&S så om jag inte får/kan träna gratis så blir det gymmet på F&S istället. Sen efter träningen är det mattepluggande som gäller, för på onsdag är det omprov för de som inte klarade förra provet (48% av klassen, däribland jag).. Men det skall nog gå susen den här gången. hade bara gjort slarvfel förra gången som tur var.

// Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0