HRH

Igår var en rolig kväll.. Jag var som sagt var på hårdrockssittning. Och att säga att den på något sätt skulle vara den bästa sittningen på terminen/året är att ta i... Visst hade jag kul, men det var ju mest pga att jag var med mina vänner. På själva sittningen hände inte så mycket. Till mat var det tre pommes frites och två korvar.. Då är tom paj bättre (som vi fick på insparkssittningen).. Men kanske skulle ha väntat mig det pga att det var just en HÅRDROCKSsittning? Nu låter det som om jag är jätte besviken på kvällen, men det är jag verkligen inte. Jag hade jätte trevlig och det är ju alltid kul att vara utklädd :)




Hårdrocksstilen till ära... Men jag tror nog ändå att jag ska hålla mig till min nuvarande stil i fortsättningen också.

Imorgon skall jag tvätta och göra en synundersökning.. sedan drar jag mig nog hemmåt mot Borås. Saknar min familj. När man gör en synundersökning, får man reda på sitt synfel direkt då? Eller måste man vänta ett par dagar? Anledningen till att jag undrar är för att det vore kul att ta med sig lite bågar hem över helgen och känna in vilka som passar mig bäst. Någon som vet?

Förresten HRH = Hard Rock Halelujah (stavas?)

// Pizza?

Kommentarer
Postat av: Jos

Hehe va ovant d va o se dig i den där outfiten, dock rätt coolt !

2008-09-25 @ 15:47:52
Postat av: mam

JA det får man. ta med båååååååågar

2008-09-25 @ 22:13:31
Postat av: Malin Syster

är det ditt linne du har på dig på bilderna :P det är jätte snyggt, ja vill låna det ngn da i så fall :P

2008-09-29 @ 22:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0