F&S

Ganska nyss hemkommen från F&S.. Har äntligen köpt kort där nu. Jag och linda tog ett varv på gymmet.. känns riktigt skönt faktikst. Skönt att äntligen ha kommit igång. Och imorgon har de 20% rabatt på Team Sportia för F&S-medlemmar, tänkte köpa mig ett par nya träningsbyxor. Tror jag haft mina nuvarande byxor sen högstadiet faktiskt. Dags att byta då kan man tycka...



Idag i skolan har vi skissat.. Vi har skissat hus, vi har skissat frukter, burkar, kartonger, bollar och flaskor. Seg dag med andra ord. Känns skönt att matteprovet är avklarat i alla fall. Vet dock att jag har fel på en av uppgifterna... Men ett fel dör ingen av.

Imorgon blir det uppackning av det sista lådorna (skriver inte jag så hela tiden?), ett medelpass på F&S och sedan bowling med "gänget". Blir nog en bra dag.

// Nu ska Kriss och jag kolla på film, igen...

Kommentarer
Postat av: EmmaBy

du/ni verkar ha det så himla gött!

här bara allt rullar på i vanlig ordning.

passar in mönsterdelar på tyg för att optimera materialåtgången osv........

2008-09-08 @ 22:29:39
URL: http://byemmaby.blogg.se/
Postat av: mamma

gör ni aldrig vanliga vardgas saker som handla-diska-städa-läxor-tvätta-laga mat osv? man ska kanske inte träna två dagar i rad för ofta, bäst mår kroppen av varannanadagsträning.... återhämtning o tillväxt är också en fas som musklerna ska igenom, annars blir träningen inte nyttig.

kul att matten gick bra!!!

puss puss

mam

2008-09-09 @ 07:24:59
Postat av: Martha

Klart vi gör.. men blir lite enformigt för läsaren om jag skriver om varje gång vi lagar mat eller handlar? Men om du verkligen vill veta så åt jag pyttipanna med ägg oh rödbetor igår och tvättade gjorde kriss i fredags. Pluggar gör Kriss varje dag (oftast på biblioteket), jag har inte så mycket att plugga än. Har dock ett informerande tal på 5min nästa lördag som jag skall förbereda mig för (vet inte vad jag skall prata om bara)... Jag skall träna två olika sorters träning.. Igår var det styrka oc idag blir det ett medel pass.. Och ja, JAG VET att man inte skall träna två dagar i rad.. Så det skall jag inte heller göra i fortsättningen.. Men ngn enstaka gång ibland kan ju inte skada... PUSS

2008-09-09 @ 09:24:59
URL: http://marthapartha.blogg.se/
Postat av: mam

informerande tal??? nästa LÖRDAG ? skola på lördagar avskaffades 1967 ! lördag???? hoppas du skojjar - för du kommer väl HEM varje helg???? Snyft!

2008-09-09 @ 22:33:46
Postat av: Martha

Men ockej jag skrev fel.. Jag har det nästa torsdag. Och nej jag kommer inte hem varje helg.. Hört något mer från tilda och tobbe? Puss

2008-09-10 @ 10:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0