Bonjour

Nu har jag och Kriss precis städat lägenheten... Vi sitter nu vid varsin dator och äter varsn persika. Mummsigt!
Skall åka iväg och handla lite ostar nu strax, för imorgon skall vi ha lite franska afton hemma hos mig jag och mina vänner. Ostar, vindruvor, kex, baguetter?, vin, melon? och annat smått och gott.. Ostbricka är bland det bästa jag vet.


Senare ikväll skall vi kolla på en ny lägenhet. Den ligger bara en gata bort och kostar endast 4000kr/mån.. Som hittat! Den är visserligen 10kvm mindre, men bara den har två rum och kök och är någorlunda fräsch så tar vi den (om vi får den).

Ännu senare ikväll skall vi hem till Linda där även Daniel är just nu. Vi skall titta på idol, prata och umgås.. Skall bli trevligt.

Men nu MÅSTE jag plugga.. matteprov imorgon igen.. Värsta ämnet, men jag SKA klara det utan omprov den här gången.

// Au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0