Tjo fadderittan lambo...

Nu har nog snart alla bloggare i Sverige fyllt i följande lista... Känner mig i alla fall som en av de sista. Läs om du vill. Fyller mest i den för att fördriva min egna tid.


BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Gör inte alla det ibland?
Titta på dig själv i spegeln: Ja, det är kul...
Gnälla: Jo, det händer väl lite för offta
Skrika: Ja om jag är väldigt arg
Sova: Ja och på mornarna är det som skönast
Ha ångest: Inför att jag inte skaffat extra jobb än, att jag borde läsa min studielitteratur och för att vi inte hittat någon ny lägenhet än
Skada dig själv med flit: Hm, räknas riva på sårskorpor?
Ta mediciner du inte borde ta: Absolut inte
Vilja dö: ALDRIG. Leva är kul!
Drömma mardrömmar: Nja, mer panik- och stressdrömmar i så fall
Drömma sexdrömmar: Har väl hänt
Ta droger: Absolut inte
Försöka vara annorlunda: Jag är bäst på att vara jag
Klä dig i svart: Svart är en fin färg så ja
Gå till kyrkan: Absolut...
Gå i skolan: Ja, men vill gå mer
Röka: Njae.. väldigt sällan
Ljuga: Nej.. kanske någon vit lögn ibland, eller omedvetet
Hata folk: Jag kan hata vad folk gör, men inte folk i sig
Lita på folk: Ja för det mesta

VEM:
Saknar du:
Sara Magnusson, snart ett år sedan hon dog nu.. :(
Vill du döda: Absolut ingen
Rörde dig sist: Hm.. En av mina systrar tror jag
Vill du slå: Jag vill att Elfsborg ska slå AIK i allsvenskan
Kysste dig sist: Kristoffer så klart
Vill du kittla: Min lillebror Anton
Kramade du sist: Min hund, Elsa
Vill du prata med: Min kille, inte träffat han på hela helgen
Skrek du på sist: Mamma, då hon letade efter sina stövlar
Vill du vara som: Ingen annan än mig själv.. Kanske mer lik Jennifer Aniston då
Sårade dig sist: En kompis då hon blev arg på mig utan anledning
Vill du bli galet full med: Just nu är det nog Linda
Gjorde dig riktigt glad senast: Musik och Lek.. för de är sååå söta
Fick du sms från senast: Emmy
Ringde dig senast: Mamma
Är snyggast på jorden: Jennifer Aniston

HAR DU:
För många vänner:
Nej, det kan man aldrig få för många av
Förföljelsemani: Nej verkligen inte
Tvångstankar: Hm.. nej inte på någon allvarlig nivå i alla fall
Någon annan psykisk sjukdom: Hoppas inte det
Någon fysisk sjukdom: Det återstår att se
Någon skada: Förutom jobbiga allergier så nej
Färgat håret: Japp
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Nope
Egen dator: Min kära MacBook
Bra självförtroende: Ja kanske för stort ibland
Kysst någon: Många gånger
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja :)
Bjudit ut någon: Hm... vet inte
Varit kär: Jag är det just nu..
Dumpat någon: Ja och uch vad jobbigt det är
Stulit någonting: Klistermärken när jag var yngre.. :S
Lämnat landet: Rest har jag gjort... Vill göra det snart igen.
Tuttat eld på nått: Ved?
Gjort något olagligt: Ja, men inget allvarligt

HUR:

Går du: Aldrig tänkt på. Vanligt hoppas jag
Svarar du i telefonen: Martha
Fördriver du tiden: Framför datorn eller olika serier
Mycket pengar har du: Lagom
Tjänar du pengar: CSN, men borde skaffa ett extrajobb
Ofta diskar du: För sällan
Ofta städar du: Samma svar som ovan
Många stör du dig på: Lite olika, men det finns några stycken
Ofta träffar du din familj: Det senaste har det blivit varje helg.. I alla fall delar av den

TROR DU:

Att du kommer bli något: Jag är något.. Men AD ska jag bli bäst på
På gud: ABSOLUT
På rymdvarelser: Något slags liv på någon annan planet i universum finns det nog
Att folk tycker om dig: Ja jag hoppas det
På ett liv efter detta: Självklart
Att fiskar kan tänka: Nej e går nog mest på instinkter osv
Att du kommer leva länge: Jag hoppas på det i alla fall.. Bara jag får vara frisk och kry :)



// Kalas hos pappa nu.. Bye

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Mallgroda!

2008-10-26 @ 22:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0