Puss, sov sött, dröm om småkryp du mött...

Precis sett Sex and the city filmen.. igen. Och jag förstår inte riktigt varför, för sååå bra är den inte.. Men killen hade ju inte sett den, så vad gör man inte?

Imorgon blir det ingen sovmorgon för mig (trots ledig vecka).. Jag ska vara hos vårdcentralen 08.30 för att kolla blodvärden och liknande.. Sedan skall jag till skolan 10.00 för att göra lite gruppuppgifter. Detta skall bli kul.. kanske inte det förstnämnda dock. Nej, men ärligt, jag ser verkligen fram emot att få använda hjärnan lite. Få tänka, analysera och lära sig något.. Känns som om min hjärna stått still i sin utveckling sen jag kom hit och imorgon skall den äntligen få något att bita i. SKÖNT!

Nu ska jag sova... Måste bara borsta bort smulorna från min kvällsmacka från sänglakanet.. För att sova på smulor är ju allt annat än skönt.



// Äpplen är gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0