Gott recept

Igår fyllde Kriss år och då firade jag och Emma honom här i Jönköping... Först firade vi honom med paket medans han och en vän åt Carbonara. Han fick ett klubbhalsband utav Emma och boxer, en parfym och en t-shirt utav mig. Sedan firade jag och Emma honom med lite mat på 8 glas, utan Kriss, fast med Martina och Sara. Sedan firade jag och Emma Kriss på O´Learys med lite vin, också utan Kriss.. Sedan firade Emma och Jag Kriss hemma på natten med lite kex och ost innan vi gick och la oss. Då var han i alla fall med. Ni kaske undrar varför Kriss inte var med ute.. Han hann inte helt enkelt. Duktig som han är så pluggar han till tre tentor (säkert nämnt det redan)... och sitter på skolan dygnet runt känns det som.

Själv är jag ledg i veckan som kommer... Tänkte ge min studieliteratur en första titt... Jag menar min första tenta är ju faktikst bara om 7 veckor så är lika bra att börja. Ja vad kan man säga.. Studiefarten är varierande från linje till linje.. Hm..



Nu har jag precis städa och diskat... Jag har varit jätte duktig.. Tänkte nog handla lite senare också, kanske laga någon god mat för mig att Kriss att hugga in i ikväll.. Ska nog gå in på Arla.se och leta upp ett gott recept..

// Varför kommer jag aldrig med på vimmelbilder?

Kommentarer
Postat av: mamma

där ser du att dina inlägg heter caps caps caps och caps!!!

2008-10-12 @ 17:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0