A6

Idag är det ingen skola.. Men det händer lite saker ändå. Tänkte åka till stan/A6 och leta efter någon födelsedagspressent till Kriss (han fyller år den 11:e), sedan vid 14.00 skall vi båda kolla på en lägenhet. Strax innan 18.00 skall jag vara på skolan för att kolla på den där modevisningen som jag nämnde och vid 20.00 skal jag och kompisarna från klassen käka Tapas.. Så det är bäst att jag slutar ligga och dra mig i sängen och gör mig iordning för dagen nu.

// Alla verkar tycka den röda...

Kommentarer
Postat av: mamma

nä ! inte alla! glöm ej ta järntablett! puss

2008-10-07 @ 15:42:37
Postat av: mamma

kolla på matildas blogg och läs inlägg från klara unosson! Gissa var hon är!!! puss

2008-10-07 @ 18:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0