Over the rainbow

Nu är det 1 år sedan Sara dog... Jag saknar henne fortfarande såklart. Det gör ont att tänka på hur dåligt hon måste ha mått för att ta sitt egna liv. Det gör ont i mig att en människa ska behöva må så dåligt. Det gör ont i mig att jag inget märkte så jag inget kunde göra. Det gör ont i mig då hon inte finns hos oss längre... Älskade Sara!



Då var det bestämt.. Inget HI LIFE för mig... Men sånt är livet. Många sökande, många viljor... Jag får bli fadder nu istället. Jag och Laholm ska bli de bästaste faddrarna av alla.. :)

Övningsjobba på Gina Tricot på torsdag nästa vecka.. Kom in och säg hej vett' ja.. Sedan så ska jag jobba lite runt jul med.. Inte många tider, men bättre än inget. Chans till extrajobb i alla fall

// On and on

Kommentarer
Postat av: emma

tänk vad snabbt tiden går ändå...

känns som det var igår jag fick höra om det fruktansvärda!

hoppas det blir bra på gina i alla fall.

2008-11-17 @ 17:21:03
URL: http://byemmaby.blogg.se/
Postat av: Emilia

Vi tänker på henne... kram till dig

2008-11-17 @ 20:28:33
Postat av: Anonym

ja känns å fruktansvärt konstigt och overkligt...känns som hon är ute på en långresa eller nåt... :/ hoppas du mår bra och att det går bra på gina..puss

2008-11-17 @ 20:30:51
Postat av: Nettan

det var jag som skrev meddelandet under emilia.....

2008-11-17 @ 22:28:07
Postat av: Johanna

Vad söt hon är! Så himla tragiskt. Kram på dig!



Lycka till på Gina och grattis till lägenhet och allt :) Blir inget fashionmarket för dig eller?

2008-11-18 @ 11:22:37
URL: http://nannisjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0