Gråt och galet

Sitter här hemma och gråter... Alla kännslor bara kom på en och samma gång. Jag är utmattad efter en helg av alkohol, innebandy, skojigheter och golvsovande (ville inte knö med de andra i sängen)... Så idag är jag lite små bakis och fruktansvärt trött. Inte konstigt att gråten kommer då? Jag gråter för att jag är hungrig, för att Thomas dött och jag knner sådant medlidande till hans familj.. Jag gråter för att jag är trött och för att Sara är död.. Jag gråter för att jag saknar min familj och Kriss (som spelar innebandy och inte är hemma).. Jag gråter bara för att det är skönt att gråta.

Helgen har i vilket fall varit super kul... galet skoj faktiskt... Ligger bilder på facebook..


// Vem var det som kasta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0