And I'm back in the game...

Då var ännu en hleg slut och skolveckan har tagit sin början...

Idag har vi haft projektmöte och det känns ändå som om vi kommit en bit på väg trots allt... Sen att det inte är långt kvar till deadline är en annan sak. Men detta ska la gå det med.
Måste plugga inför tentan rätt ordentligt denna veckan med.. Min första tenta ever... Spännande. Sen att den nog är ganska lätt om man jämför med vissa andra människors tentor är en annan sak... Detta kommer nog gå galant.

När jag kom hem från skolan idag på eftermiddagen så låg där ett brev från Vätterhem... Och gissa vad det låg i brevet? Jo ett hyreskontrakt på en tvåa i Råslätt... Så jag och Kriss behöver nu bara skriva under och skicka tillbaka det så har vi fått en egen lägenhet... Finaly! Visserligen i Råslätt, men när hyran ligger på 3500kr/mån och ytan är 61kvm så kvittar det.. Nu kan vi i alla fall leta i lugn och ro efter ngt mer centralt. Känns skönt!
Vi har faktiskt chans att få en annan lägenhet här på Torpa, men chansen är liten.. Får vi den så blir det inget Råslätt, men oddsen är som sagt var låga.. Imorgon vet vi svaret på den frågan.



Till helgen blir det hemfärd till Borås... Saknar min familj nu. Var visserligen inte jätte längesedan som jag träffa dem, men ändå..

// Har snart varvat MarioKart

Kommentarer
Postat av: Italy

Vilket nr blev de? :)

2008-11-11 @ 23:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0