XXL

En av mina arbetskamrater driver med mitt bloggande lite smått... Han tycker det enda jag skriver är "dagens outfit" osv. Vilket jag ju inte gör, eller hur? Hur som helst så kom han på den brilljanta idén att jag skulle ta ett kort på mig själv i mina arbetskläder (stoooor, blå rock). Det är ju trotts allt den jag går i större delen av dygnet. Nu till kruxet. På Ericsson får man inte ta kort. Jag har en kamera på kontoret som jag också har tillåtelse till att använda och jag tänker ju inte lägga ut spionagebilder direkt. Kan man med att fota sig själv i den underbara blå rocken som får mig att känna som om jag tältar? Den är mer eller mindre en del va mig numera kan man säga.

image371
Jag gjorde det... Och suddig blev den med så jag avslöjar inga detaljer med bilden. Men visst är rocken fin?
Anledningen till att jag med min XS-kropp får ha på mig XXL-rockar är bara för att de få XS-rockar som finns snor killarna föra oss tjejer. De håller på dem i sina skåp för att ingen ska sno dem, tar hem dem och tvättar dem osv. Ja, ja.. Så kan det vat!

// Dubbeldippar du?


Kommentarer
Postat av: Axt0r

haha fett het ! ;D

2008-05-02 @ 17:18:42
Postat av: Johanna

snyggt höhö :)
typ som när jag springer omkring i mina gröngölingsfulakläder på öb:)

2008-05-02 @ 19:07:06
URL: http://nannisjohanna.blogg.se
Postat av: Martha

I know.. jag är riktigt het i min blå rock :)

2008-05-02 @ 19:34:50
URL: http://marthapartha.blogg.se
Postat av: Ninty

Haha, stiligt värre! Påminner mig om när jag var tvungen att gå runt i manpowers arbetskläder när jag jobbade på lager.

2008-05-06 @ 11:52:16
URL: http://ninty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0