WindPower

Jag är ÄNTLIGEN fri.. Det är i alla fall så det känns. Visserligen känns det så varenda gång man kommer ut genom byggnadens dörrar och åter får se dagens ljus.. Jag snackar alltså om att jag från och med kl 14.42 idag påbörjade min lediga vecka.
Nu kanske ni tycker att det låter som om jag inte trivs på mitt jobb och bara längtar där ifrån. Så är inte fallet. Jag gillar mitt jobb. Jag har bra arbetskamrater, jag gillar mina arbetsuppgifter (nästan alltid), jag älskar att vara ledig sex dagar i sträck varje månad, jag tycker om att Kriss och jag kan ha likadana jobbtider med mera, med mera...
Men när man har jobbat tre tolvtimmarspass och ett 8 timmarspass i rad, dessutom över en helg så är man rätt nöjd med att få slippa jobbet för några dagar och åter socialicera sig med någon annan än de man jobbat med.

Det kanske ska bli ett vindkraftverk i Skephult... En bra idé tycker jag som är miljömänniska. Verket kommer tydligen att kunna försörja hela 320 normalstora villor per år så jag säger bara lycka till Bengt Henriksson.
Synd att du inte kom på den klippska idén först P-A, då hade du kunnat tjäna en liten hacka.. Fast just det ja, du är ju en förespråkare för kärnkraft, eller hur var det!?! :)

Här skulle det ha varit fyra snygga bilder på Vindkraftverk. Men det funkar inte att lägga upp bilder just nu. Så jag gör det imorgon...

Kollade nyss på sista avsnittet utav 100 höjdare, världens skönaste land. Jag gillar verkligen den sortens program och jag gillar Filip och Fredrik. Jag tycker att de är underhållande, snabbtänkta och roliga. De skulle ha kunnat gå på Bäckäng, för de är verkligen som Bäckängniter. Me like!

// Nu lite Tila Tequila... God natt!

Kommentarer
Postat av: Ninty

Jag tycker också att 100 höjdare är skiit kul! Jag och Linus brukar skratta som fan när vi kollar på det :)

2008-05-06 @ 11:55:07
URL: http://ninty.blogg.se
Postat av: P-A

Nä jag är inte för kärnkraft.... Vågar inte vara det för du vill ju inte vara min vän då.... :-) MER VINDKRAFT!!!

2008-05-06 @ 21:13:54
Postat av: Martha

Hahah nej just det så det är bäst att du håller med gällande vindkraft :) Ska du och fiska imorgon nu då? Händer det ngt annat skoj i veckan?

2008-05-06 @ 23:06:03
URL: http://marthapartha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0