We came, we saw, we conquered...

Sov ingenting inatt heller... Förstår inte hur jag fortfarande kan stå på benen. Får panik som jag inte somnar inatt heller.

Våran granne spelar den värsta tänkbara musiken, skit högt... Det dååånar i hela huset och i mina öron med för den delen. Hårdaste hårdrocken. Skriiiiiiik, bröööööt, vrååååål, baaaaaaas, eeeeeeeeelgittar, truuuuuummor, mer skriiiiiik, gaaaap och vrååååål. Får panik om han inte sänker snart.
Oops, shit vad coolt. Precis när jag skrev det ovan så stängde han av. Hahah.. Var nog Gud som gjorde lite under.. ;) Eller kanske bara en granne som var lika trött på oljudet som jag...

Vad händer ikväll? Ingenting, nada.. Ska ju som sagt var upp i ottan imorgon igen. Så blir nog allvarligt snart sängen för mig.



// Jag börjar närma mig målet (dvs snart ledig vecka, mindre än hälften kvar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0