Ö

Sitter på jobbet, som så många gånger förr, och väntar på att klockan skall skutta fram tre kvart så jag får sluta snart. På radion är det någon dålig rappare från USA i "Din gata".. Jag gillar verkligen inte "din gata" i P3, riktigt kasst faktiskt. Radiopratarna har jobbiga röster, de snackar nästan bara strunt och de få gånger de pratar om något vesentligt så intrsserar det mig inte. Nej jag byter alltid radiokanal när jag hör att det är "din gata".

Ucha jag är verkligen helt slut idag. Inte sovigt någonting i natt.. Låg bara och kollade på klockan och tänkte "nu är det 4 timmar kvar", "nu är det bara 3 timmar kvar", "shit nu är det 2 timmar kvar bara, nu måste jag sova" osv. Kanske lyckades slummra till några få gånger, men det gav ingen vila i alla fall. Hoppas det går lättare i natt nu då. Är ju som sagt var helt slut nu så borde gå rätt lätt att somna sedan.

Ute är det 30 grader och det enda jag vill är att ligga på en strand med någon god smothie eller liknande. Längtar efter svalkande bad och solande på dagen och grill med fest på kvällen. Snart har jag semester.. snart. För er som vill veta när jag är ledig så kommer här en liten lista:

V.23 (Ledig 2-8:e Juni) 3:e = Bäckängbal, 5:e = Studenten, 6:e = Nationaldagen, 8:e = åker till Styrsö
V.24 (Ledig hela veckan) Då är jag på Styrsö hela veckan och är frivilligledare på ett konfirmationsläger.
v.25 Inte ledig den veckan, men på midsommar den 20:e är jag fri som en fågel och då skall jag festa.
v.27 (Ledig 31-6:e Juli) Då sticker jag med Kriss ner till Sturkö i Karlskrona skärgård. Om vi är där hela veckan vet vi inte ännu.
v.28 Inte ledig denna vecka men när helgen infinner sig så blir det Hönö i Göterborgs skärgård för hela slanten.
v.29 (Ledig hela veckan) Då är det Ingarö som gäller i Stokcholmsskärgård, där är vi hela veckan...
v.30 (Ledig hela veckan) Det blir nog lite Fotö i Göteborgsskärgård och så skall jag och Kriss ta med Julia och Anton till Astrid Lindgrens värld någon dag under v.30.
v.31 (Ledig hela veckan) Och tro det eller ej, men denna vecka är oplanerad.



Självklart blir det en massa vänner, grill, fest, bad, sol, utecaféer mm under alla dessa veckor!

// Christian tycker min bogg är bra.. Jag skall se till att den blir bättre.

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh minnen från styrsö. hörrö är det fint väder så kanske man kan komma och hälsa på en dag?!

puss

2008-05-30 @ 19:30:06
URL: http://nannisjohanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det låter inte helt fel, det kör vi nog på om jag hinner och är lediig :)

2008-05-30 @ 21:17:09
URL: http://nannisjohanna.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Häftig bild!

2008-05-31 @ 20:17:06
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0