Stelt leende

De här halvbra bilderna hittade jag på vimmelboras.se innan idag.. Hade nästan glömt bort att jag och Anna blev haffade utav fotografen.. Vi ser lagom slitna ut alltså och mitt leende är inte alls stelt, nej då.. :)
Hur stavas min förresten? Alltså att göra en min med ansiktet? Jag tänkte nämligen skriva min min ser stel ut.. Men då ser det konstigt ut. Hur skall det vara?


Idag har varit en rätt lugn dag. Började dagen med att städa och diska (fortfarande disk kvar). Sedan drog jag och Kriss in till stan och käkade lunch på café Viskan.

Nu skall jag snart till jobbet och där skall jag kolla på alla bilder från jobbfesten och självklart ladda upp några här på bloggen också.

// Imorgon blir jag kopparblond i håret.

Kommentarer
Postat av: Jos

jag tror faktiskt d stavas så som du antydde(min) ?!

2008-05-12 @ 14:18:59
Postat av: Johanna

Tror också tt det stavas "min" även om det ser konstigt ut :)



Kul med ny hårfärg, hoppas det blir bra, det blir det ju :)

2008-05-12 @ 14:59:07
URL: http://nannisjohanna.blogg.se/
Postat av: ninty

2008-05-13 @ 11:10:18
URL: http://ninty
Postat av: ninty

Jag är sååå kass på att skriva inlägg till dig, slutar ju med att det blir 5 istället för ett typ :) Hoppas allt är bra, gött att ha varit ledig lite!? Som du kanske vet så kom jag inte med på modegrejen, men det gör inte så mycket.. Får hitta på något annat kul då istället :) Hoppas det går bra för er iaf!!

2008-05-13 @ 11:13:13
URL: http://ninty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0