Geisha

Det blev ingen fika med Emmy idag.. Trist. Men nästa vecka är vi bpda lediga rätt mycket så då få vi allt se till att ses.

Igår var jag på SMU-ledaravslutning i Borgstena... Vi lekte lekar, grillade och umgicks. Mysigt! Känns lite sorgligt att det är sista gången Olle är med bara.
Innan avslutningen var det konfirmationsplanering och jag blev glutenansvarig.. Dum som jag är så tog jag på mig det uppdraget själv så nu måste jag närvara vid varje måltidsförberedande för att se till att glutenallergikerna får sin mat. Men det gör väl inget egentlgen, kommer stå mest i köket ändå.

Nu skall jag till kyrkan igen och städa och äta mat med städgruppen... Det är rätt trevligt faktiskt. Gillar tanterna och farbröderna i våran grupp, de är så goa och trevliga. Inte många som inte är trevliga i kyrkan i och för sig.. Men de i gruppen känner jag ju bättre.



// P-A har en "vän" och jag äter Geisha-choklad

Kommentarer
Postat av: EmmaBy

gaaah!!! geisha!

jag hade glömt att det fanns så gott godis hemma.

nu längtar jag ju hem ÄNNU mer..!

men det är ju klart, "geisha garden" måste ju få sin dagliga geisha-choklad, inte sant.....? ;)

2008-05-29 @ 18:41:11
URL: http://byemmaby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Geisha? Du är ju redan så söt!

2008-05-29 @ 19:07:07
Postat av: Martha

Geisha och lillgeisha.. :)

2008-05-29 @ 22:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0