Var är min inspiration?

Ursäkta att jag inte har varit så bra på att uppdatera bloggen det senaste...

Så har man sett andra chansen då... Alltid kul när låtar man inte förväntar sig ska gå vidare gör det.. Om dom är bra då vill säga. Det som jag dock stör mig på något så fruktansvärt mycket är att man skall behöva höra samma låtar flera gånger i samma tävling. Man hinner ju inte glömma i alla fall...


I hyreshuset bredvid har man förfest... Någon har tagit fram gitarren och alla där har stämt upp i "Trubbaduren" utav Per Gessle. Riktig skönmusik så här på kvällskvisten. Blir faktiskt lite festsugen själv när jag hör hur kul de verkar ha. Men jobbet kallar 06.30 imorgon så inte ikväll tyvärr.


Längtar efter mina kläder som jag beställt från H&M.. Känner att det hade varit både lättare och gått snabbare om jag köpt allt i affären istället. Men den som väntar på något gott...


Hittade några fina bilder inne på en fotosida som jag hamnade på utav en slump när jag googla...


// Shoppingsugen med

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fina bilder! Älskar att kika på lundlund.com men ska kolla din sida med :)

2008-03-09 @ 09:41:56
URL: http://nannisjohanna.blogg.se
Postat av: Emma

men, marthis.
du får väl komma hit snart då! :D
börja planera med linda & matilda så ni har något att se fram emot.
har hittat lyxkvarteren nu också, så vi kan gotta oss i louis vuitton, dior & massimo dutti hur mycket vi vill när ni kommer. :)

2008-03-09 @ 14:46:21
URL: http://byemmaby.blogg.se
Postat av: mam

ja - jag tycker cokså att du skriver alldeles för sällan! vad kan vara viktigare än att underhålla mig? Live eller via sms, mail och blogg....
Har ni kul i huvudstaden? berätta, berätta, berätta...

2008-03-11 @ 13:01:50
Postat av: Emma

du skrev ditt inlägg den 8:e mars. idag är det den 16:e.
you do the math.

2008-03-16 @ 18:26:25
URL: http://byemmaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0