Äntligen lite bloggande

Förlåt att jag inte uppdaterat min blogg på hela veckan som gått... Men jag har verkligen inte hunnit sitta vid datorn ett endaste dugg.

Stockholm:
-Rihanna konsert som var bra med kunde ha varit mer show över det hela. Kändes inte som om Rihannas uppträdande var helhjärtat (men det kanske är svårt när man gör samma sak i tiotal länder?).
-Bio, "No country for old men".. Rätt så kass film faktiskt. Handlade om en snubbe som gick runt och dödade folk med tryckluft. Rätt poänglös film.
-Kista galleria. Det blev mycket shopping i Kista vill jag lova. Så redan andra dagen lovade jag mig själv att inte köpa fler klädesplagg.
-Passa Julia... Kriss 5-åriga, söta, spralliga lillasyster passade vi lite då och då. Vi pyntade askar, kollade på Pippi Långstrump, spelade fotboll, lekte kurragömma och Björnen sover, spelade aladinspelet och fårspelet, lekte med hennes docka Kevin mm
-Utgång på Viper room... ett riktigt fjortisställe. Men det var trevligt och Jocke fick några napp.
-Pokerkväll... hemma hos Jonas. Jag åkte ut tredje först så jag tröttnade ganska snabbt. Vinnaren vann 120kr...
-Stockholms centrum... ännu mer affärer som behövde besökas och där och då bröt jag det jag lovade mig själv i Kista. Blev ett par vårskor i grått tyg. Vi käka på kungshallen och Kriss klippte håret.
-Gamla stan... En mysig fika på ett inte lika mysigt café...
-Nettan och Emilia. Träffade dem i torsdags. Vi tog en fika på Södern och jag fick se hur dom bodde. Dom verkade ha det riktigt bra i huvudstaden vill jag lova.
-Melodifestivalen såg vi hemma hos Kriss. Det var en lugn och skön kväll som senare avslutades med Jurasic Park tre... Inte världens bästa film kanske.

Självklart gjorde vi mer saker än detta.. Men allt får inte plats. Som t.ex. att jag käkade på Jensen´s BofHus för första gången och att Jocke slängde upp ett par kalsonger med texten "Rihanna please call me" och sitt mobilnr på konserten. Ni skulle inte orka läsa allt så jag slutar sammanfatta Stockholms resan nu...

Bilder på både införskaffade plagg och från konserten kommer senare då jag gkömt kameran på Söderkulla.

// Nu skall jag laga fiskbullar och potatis

Kommentarer
Postat av: a

Hehe, jodå, kunde sluta blogga och det var riktigt skönt att slippa. Men när Sandra kom med den magnifika idén att starta en gemensam sådan, gick det inte att säga nej;)

KRAM

2008-03-17 @ 15:23:42
URL: http://two2tango.blogg.se
Postat av: Martha

Förståerligt :)

2008-03-17 @ 15:24:44
URL: http://www.marthapartha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0