Styrsö, Shopping och Sverigematch

Veckan drar mot sitt slut, Sverige har just förlorat mot Spanien, imorgon skall jag vara i kyrkan 08.00 för att förbereda konfirmationsgudstjänsten och ovanför oss är det fest.



Jag sitter nu här i min blågula sverigetröja och deppar lite smått, är nog mest trött efter en veckan läger på Styrsö. Som för övrigt har varit super kul.. Mycket bad, sol, vind, bus, lekar, matlagning, bildspel, dans, drama, sång, andakter, EM, bad, stafetter, skratt och mycket mycket mer. Och imorgon är det som sagt var konfirmationsgudstjänst, själva avslutningen på konfatiden. Men jag hoppas de fortsätter att umgås med oss andra "stora barn" på tonår etc. i fortsättningen med.


Lite bilder från veckan som gått... Det är underbart att vara på läääger!!!

Idag på dagen var jag, Kriss, Moa, Malin och hennes vän Linda på Lager 157. Jag shoppade några plagg faktikst. Chinos, en grå tjocktröja att bara mysa i, ett grått långt lager linne för 25kr, en vit klänning med blommor, tre par Frank Dandy trosor och ett par vita leggings. Orkar inte lägga upp bilder på kläderna.. ni får klara er ändå. Men den grå tröjan på fotbollsbilden är från lager, så får ni i alla fall se något utav plaggen.

Bränner just nu 11st cd-skivor med alla bildspel och låtar på till de små konfirmanderna. Jag tror nämligen att de vill ha dem som ett minne. Snällt av mig va?

// Vad händer på midsommar?

Kommentarer
Postat av: EmmaBy

jag undrar också över midsommarplaner..!

vi får styra upp nåt.

västkusten = bästkusten?

2008-06-14 @ 22:13:36
URL: http://byemmaby.blogg.se/
Postat av: EmmaBy

vilka konfirmandnamn kan man i år förresten? daniel h-berg?

2008-06-14 @ 22:16:30
URL: http://byemmaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0