Jag vill till västkusten

Tvättar...

Letar efter campingstugor till midsommar... Alla campingar har typ 25 års gräns på midsommar och kallar sig själva för familjecamping. Vilket innebär att de inte vill ha dit ett gäng ungdommar som dricker lite alkohol och spelar musik. Blir nog till att köa för tältplats till Kungshams Camping efter jobbet på torsdag trotts allt.

Ska kanske spela minigolf med Kriss och hans vänner idag... Var längesedan jag spelade golf.

Nu kom posten, lät som om det var en hel del.. Orkar inte resa mig från soffan för att ta en kik.

Ska till pappa sen.. Han har fått en massa gratis kläder (jeans och toppar) av märkena denim bird, nudie, koppartrans, bondelid mm, Så det kommer vara som julafton hos honom idag. Me like!

// Jag håller med Moa, bananlack är äckligt..

Kommentarer
Postat av: EmmaBy

haha, vad körig min vecka verkar. :)

jag vet dessvärre inte en enda jäkel som har stuga, än mindre med plats för 20 pers..!

jag är på, i vilket fall. :)

2008-06-16 @ 15:27:57
URL: http://byemmaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0