Jag tror, jag tror på sommaren

Efter en vecka i Karlskrona skärgård, närmare bestämt på Sturkö så är jag nu åter tillbaka i Borås för att jobba.
2-skift den här veckan. Kul att få träffa de jag jobbade med förra sommaren.. Har allt saknat några av dem.

Elsa ligger här bredvid mig i soffan.. hon drömmer mardrömmar. Hon rycker på tassarna och gnyr hjälplöst. Själv kollar jag på Stollthet och fördom, den nya inspelningen med Keira Nigtly.

Jag har blivit brun.. Eller ja lite brun i alla fall. Har nämligen haft en underbar vecka på Sturkö. Strålande sol varje dag. Hoppas mina kommande tre veckor så min semester har tagit fart är lika underbara.


Jag och Kriss på midsommarafton...

// "Nej det får du icke, för du är så slem"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0