Trasigt visa och trasigt liv

"Kortet det gick mitt itu. Martha blir nog Kristoffers fru"

Mitt visa-kort har gått av på två ställen. Så kan det gå när man har det i fickan och skall gå på toaletten.
Så dumt! Har just beställt ett nytt, med egen bild på.. Roligt!

Appropå "Så dumt", så lyssnar jag och Kriss på en bok som heter just "Så dumt", utav Mia Törnblom. Den handlar om den tiden då hon var narkoman. Den är faktiskt rätt bra, intressant att höra lite om hur det kan vara att vara knarkare. Att lyssna på ljudbok är väldigt avslappnande tycker jag och ett bra sätt att fördriva dötid. Ett bra sätt att ta tillvara på dötid, rättare sagt. När jag och Kriss åkte ner till Karlskrona förra veckan så lyssnade vi ljudboken nästan hela vägen..



Snart skall jag och Emma umgås lite... Men först skall jag gå ut med lilla vovven.

// Tur att det mesta går att reparera... Om det så än gäller ett trasigt visakort eller ett trasigt liv

Kommentarer
Postat av: Jos

Ahaa, ska ni gifta er ?! =)

2008-07-08 @ 16:51:55
Postat av: Martha

hahah.. nej! :) Nej alltså jag härmade bara ett rimm från barnen i bullerbyn. Fast där säger de mandel istället för kortet och Agda och Oscar istället för Martha och Kristoffer... ler!

2008-07-08 @ 18:25:11
URL: http://marthapartha.blogg.se/
Postat av: Jos

Haha okej, men ändå :)

2008-07-09 @ 07:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0