Swing och Vifft

Då har man varit en sväng på stan. Swing och Café Viskan. Jag träffade två av systrarna... Det vill säga Moa och Malin. De jag hängde med ikväll var; Emma, Basse, Kalle, Mark och Karl.. Trevliga grabbar det där. Satt en stund med Jejje, Linus med flickvän, Davidov mfl. Blev bjuden på party tomorrow också... Alltid kul!

Imorgon blir det brännboll, fest och utgång (det som jag skrev om ovan)... Antagligen Trägårn. Skall bli najs.

Varje gång jag säger något högt så vifftar vovven min på svansen... Ganska lustigt. Jag liksom bara säger "Lilla vovven" och då vifftar hon 3-4 gånger så att det smackar i golvet där hon ligger. Hon är så söt min lilla jycke.

// Och ja, jag är dragen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0