Soduko

Dagen har gått åt till nästan ingenting...

Lite soduko, lite stros på stan, lite smsande, lite Grey's Anatomy tittande, lite H&M höstkatalogstittande.. Men större delen av dagen har jag försökt underhålla min kära mor som har städat köket. Hon fick för sig igår att rensa ur alla skåp och lådor nämligen.. och vi har rätt mö skit. Men nu är hon nog snart klar! Och bra blir det

Moa har precis klippt håret... riktigt kort... Och det är mycket snyggt. Själv börjar jag tröttna på att mitt egna hår aldrig vill växa och bli långt igen.

På fredag blir det nog fest.. Jag är såååå partysugen. Blir nog en sväng på stan även på torsdag. har ju inte varit på någon torsdagskväll på stan än... och det är faktiskt rätt mysigt. Inte för att jag gillar Rydell & Qvick som skall uppträda, men det får nog gå ändå.

// Nu vill Jag spela Roller Coaster Tycoon 3

Kommentarer
Postat av: Moa at Parker

K-LAND IDAG?

2008-07-23 @ 09:32:12
URL: http://moelimoa.blogspot.com
Postat av: Johanna

Hej. Förlåt att jag inte svarat på sms:et. Denna veckan blir nog ganska lugn, har festat väldigt mycket så vi ska försöka hålla oss till bara lördag! Ska du ut då?

Nu ska jag till jobbet, usch för det en sån här fin dag!

Kram

2008-07-23 @ 13:20:18
URL: http://nannisjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0