parlino.se

Är det bara jag som stör mig något så fruktansvärt på de fula, gula små tomtarna i parlino reklamerna?? De kan inte prata, säger idiotiska saker och på vilket sätt skulle trädgårdstomtar i plast kunna få upp mitt intresse för en ny mobiloperatör? Nja, det krävs mer än så för att jag ska få upp ögonen...

Några som faktiskt göt bra reklam är Rädda barnen och FRIENDS (ni vet det där schlagerbandet) som tar upp viktiga samhällsproblem så som mobbning osv. Framför de reklamsnuttarna sitter jag klistrad och medkännslan flödar... De få mig att vilja engagera mig mer och skänka pegar till deras arbete.


Kent med ingenting är på Mtv nu... jag har aldrig varit ett fan av Kentlåtar... Texterna känns ihopslängda och konstiga... Jag tror inte att det är mycket kännsla och tanke bakom texterna alls.. Tror bara de sitter med penna och papper och lägger ihop fina ord som låter bra ihop... Nej jag gillar inte låtar som försöker få mig att tro att artisterna i fråga lider och mår dåligt och att det på något sätt skulle vara mer synd om dem än någon annan människa i världen..


Funderade på att åka till Stockholm nu nästa vecka med Kriss (vi är ju lediga), men Emma ska ju ha barty... och det får jag inte missa... Festa lite med Emsen min innan hon far ner till modelandet nummer ett...

// Måste verkligen städa

Kommentarer
Postat av: moa

jag förväntade mig att du skulle blogga om din lillasysters extremt fina balklänning :P inte om parlino.

2008-01-10 @ 14:01:52
URL: http://moelimoa.blogspot.com
Postat av: Hej

parlino är en skitbra mobiloperatör ska jag säga dig! en reklam som däremot e fullständig avföring e comviq! usch

2008-01-10 @ 21:38:03
Postat av: Martha

Ja det är ju upp till var och en... själv är jag helt nöjd med comviq..

2008-01-10 @ 21:56:55
URL: http://marthapartha.blogg.se
Postat av: Emma

du är min städigt återkommande kommenterare.
uppskattat vill jag lova! :D
gick dansen som en dans?
krampuss & ser fram emot nästa helg.

2008-01-10 @ 23:02:23
URL: http://byemmaby.blogg.se
Postat av: Axt0r

Haha jag tycker faktiskt att parlino reklamen e rätt rolig :S men jag e ju lite tokig själv oxå :P
tråkigt att ni inte kunde komma upp till e´stockholmo..:( men jag förstår dig! hoppas vi ses o ni kommer upp snart ändå :)

2008-01-11 @ 15:55:17
Postat av: Martha

Ja men det klart vi får komma upp snart ändå... Men den här gången så skall jag festa hejdå till en kompis som skall till Frankrike och plugga.. Du får längta efter mid istället... Ler!

2008-01-11 @ 16:20:43
URL: http://marthapartha.blogg.se
Postat av: moa

blogga om min klänning då, för sjöven!

2008-01-11 @ 18:35:17
URL: http://moelimoa.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det var inte Mr. Big som gjorde All for love

2008-01-12 @ 11:45:01
Postat av: Martha

Just de ja.. Jag blandade ihop den med "to be with you".. Ursäkta felet

2008-01-12 @ 12:14:59
Postat av: Axt0r

hehe ja jag har full förståelse :)ja jag kommer längta nåt så oändligt ska du veta ;P Hihih men som sagt du/ni e allti välkomna hem till mig ! ;)

2008-01-14 @ 23:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0