Martha Photo Bootar

Sitter framför Sagan om konungens återkomst nu.. Har jobbar ytterligare 12 timmar idag. Dessa komponenter, brister och rekar tar kol på mig. Hemmabiosystemet funkar i alla fall väldigt bra till just den här filmen.. Blir nästan lite rädd av alla trampande hovar, pilar som skjutts iväg, rop och all pampig musik...

Här kommer lite halvt gråa och trista bilder på mig... Sliten är jag med men de är tagna bara 1 timma efter jag anlänt hem efter arbetsdagen.


// Fall in i leden, sätt fart.. Rid nu till Gondor!

Kommentarer
Postat av: Emma

jag trodde du skulle jobba natt idag!
synd, för jag tänkte ringa dig & höra om vi skulle ses ikväll & sitta framför televisionen...
blev gottekäk med morsan & farsan istället, så ska jag sova nu & försöka orka mig upp tidigt imorrn.
eventuellt plugga lite.
nähä?

2008-01-12 @ 23:47:10
URL: http://byemmaby.blogg.se
Postat av: moa

hehe. kortet på dig & kriss när han har bar bringa såg roligt ut.

2008-01-13 @ 16:57:13
URL: http://moelimoa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0