KitKat och barndomsminnen

Jaha, då var man nyss hemkommen från jobbet då... Åt precis en korv med bröd och fetaostmos... Den var mycket god. Nu ska jag avrunda dagen med em KitKat. Mitt första minne av produkten KitKat är från när jag var yngre och hela familjen alltid firade påsk i Lindvallen. Varje påskafton kom det en massa påskkäringar och swishade ner för backarna och delade ut kinderägg och kitkat åt alla små barn... Jag minns att jag proppade fickorna fulla. Av någon anledning fick alltid Malin flest chokladkakor/ägg.. Kan det ha varit för att hon var minst mån tro?


Imorgon skall nytt kontrakt med manpower skrivas på... Jag vet fortfarande inte vilket sorts kontrakt jag kommer att bli erbjuden, det återstår att se... Men fortsätta på Ericsson och Manpower det vill jag.

// Ska söka någon kurs på komvux nu tänkte jag... Läsa upp betyg

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej. Detta skriver jag från färjan via telefonen. Lycka till med kontrakts skrivandet. Puss älskar dej. Och malin var en mycket SÖT påsk Kärring.

2008-01-22 @ 08:37:09
Postat av: Martha

Nu har du en massa tid att köpa goda/fina/väldoftande saker till mig shoppen ombord... Nunär du skall vara på vatten i stort sett hela dagen... Puss

2008-01-22 @ 12:38:15
URL: http://marthapartha.blogg.se
Postat av: malin

hej hej. jag har kommit hem från stan. och ska sätta mig och skriva lite. puss vad gör du*?

2008-01-22 @ 18:19:42
URL: http://malibali.blogg.se
Postat av: lindlund

wihooo
hej marthis
nu har jag uppdaterat mig i ditt liv igen :)
ni verkade haft jätte mysigt i lördags ju.. trevligt.. när kommer du hit å förgyller me din närvaro? gissa vart jag är nästa vecka?? i backarna i åre! wey pusshej!!

2008-01-22 @ 18:43:19
Postat av: Martha

Ja det var jätte mysigt... jag kommer gärna och hälsar på dig kanske någon gång i vecka sju?? Vad sägs om det?? Kolla i din kalender och se hur ditt liv ser ut då... Åk lite skidor åt mig nästa vecka nu då.. Puss

2008-01-22 @ 19:12:56
URL: http://marthapartha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0