Frostbiten

Vaknade trot eller ej kl. 13.00 utav att Malin ringde... Det är ju sjukt hur trött man kan få lov att vara. Visserligen var jag uppe till ca 04.00 inatt. Men jag får sådan panik när jag vaknar och uöötäcker att jag slösat bort så många timmar på sömn, när man hade kunnat göar något vettigare.

Nu ska jag i alla fall duscha och sminka mig... Skall snart till kyrkan och vara med på en så kallad musikgudstjänst. Ska ha två solostycken som det ser ut nu. Känner mig väldigt rosslig i halsen och sångrösten är verkligen inte i sin normala form efter än efter nästan 3 veckors halsont, förkylning och feber. Men det skall nog gå bra ändå...

Vad jag skall göra mer idag det vet jag inte än... Något måste jag i alla fall ta mig för, för annars kommer jag att klättra p väggarna...

Igår hade jag och ett gäng filmkväll i kyrkan.. Var mysigt. Lite godisknytis. Av någon anledning hade alla köpt chips.. så det vräkte jag i mig allderles för mycket av igår. Vi såg i alla fall 3 filmer. Rättare sagt: Next med Nicolas Chage(stavas?) och Jessica Biel. Frostbiten, en vensk skräck komedi som var riktigt kass.. men vist skrattade man, fast då åt att den var så kass... Huvudrollen hade ingen mindre än hon som spelar Lotta på Bråkmakargatan. Sist kollade vi på The Illusionst.. den har jag redan sett, men den är rätt okej ändå. Jesica Biel spelar ju även i denna film och jag måste säga att hon verkligen är fin. Så tyckte även killarna.. Bra skådespelare är hon väl med...

// Duschen kallar

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Nicolas Cage heter han martha :P

2008-01-06 @ 14:08:31
Postat av: Martha

Okidoki... tänkte skriva så först.. men, men...

2008-01-06 @ 19:59:37
Postat av: Moa

Tänkte du väl inte alls det?
hur går det med min låt!?

2008-01-06 @ 22:24:57
Postat av: Martha

Den finns inte... Hittar den inte ngn stans...

2008-01-06 @ 22:25:55
Postat av: Axt0r

Next e asbra juh ! =D
Nicolas Cage e en av mina favoritskådisar faktiskt :) o jessica biel e väl iofs helt okej hon oxå

2008-01-09 @ 17:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0