Att få fler läsare...

Nu läser mina jobbarkompisar min blogg... :)
I alla fall 1.. Alltid något!

Ska försöka göra reklam för min blogg på något sätt.. Kanske ha en tävling eller liknande så som många andra stora bloggare har... Fast vad skall jag tävla ut? Hm...


Under min lediga vecka, som precis har börjat, skall jag träna en del, umgås med kompisar och med min familj. Sova länge på morgonen, tvätta, laga god mat och kanske shoppa något (skall ju egentligen spara). Se bra filmer och tv program, festa hejdå av EmmaBy (www.byemmaby.blogg.se), träffa de minsta syskonen, kanske fika med Pär och en massa massa mer...

// Isbjörn it is

Kommentarer
Postat av: johanna

gumman! när ska vi ses?????PUSS

2008-01-14 @ 16:41:46
URL: http://hdhgab.blogg.se
Postat av: Johanna Grafström

hej martha.
brukar läsa din blogg ibland också :)
kram

2008-01-16 @ 13:51:08
URL: http://nannisjohanna.bilddagboken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0