Är världen redo för min konst?

Nio stycken bilder som symbolicerar klyftorna och kontrasterna i världen... Skillnaderna mellan i- och u-länder... Planeterna talar väl egentligen för sig själva.. Titta länge, ta er tid vid varje bild, granska och tänk på hur bra vi ändå har det här i Sverige, här i lilla trygga Borås. Vi har det rätt lätt om man jämför...

Bilderna är inte till låns (därav min fina, provisoriska "logga" rakt över bilden...)
Kommentera gärna och tyck till!!!

image201
image202
image203
image204
image205
image206
image207
image208
image209
image210

Ursäkta kvaliten ännu en gång... har försökt anpassa bilderna för webben nämligen, så att det inte skall ta evigheter för er att öppna upp sidan... Har originalen upsatta på väggen hemma hos mig i min hall, "The hall of shame" kallar jag den. Så vill ni se prima kvalitet så får ni besöka mig istället.

// Fler saker jag gjort kommer vid ett anat tillfälle...

Kommentarer
Postat av: Axt0r

mkt fina bilder marthy ! helt galet att du gjort de.. de e riktigt proffsiga juh :D

2008-01-23 @ 17:30:40
Postat av: martha

TACKAR!!!!!!!!!! :) De bästa komplimangerna jag kan få är när någon säger något bra om mina arbeten... Då blir jag glad!

2008-01-23 @ 20:31:56
URL: http://marthapartha.blogg.se
Postat av: Nettan

Bilderna du har gjort är helt fantastiska Martha,det är sååå din grej.Du ska jobba med sånt tycker jag!! Grattis till fastanställningen :) puss

2008-01-24 @ 21:07:08
Postat av: moa

Men det kommer ju inte gå att skriva ut broschyren!!! :\

2008-01-25 @ 08:32:24
URL: http://moelimoa.blogspot.com
Postat av: Johanna

Duktig du är Martha! Finfina bilder

2008-01-26 @ 22:05:29
URL: http://nannisjohanna.bilddagboken.se/
Postat av: Anonym

Tänkte bara kolla om du frågat Mcdonalds om du får använda dig av deras logga och deras slogan på dina bilder med tanke på att de är publicerade på en allmän sida.

I övrigt gillar jag buskapet och utformningen av bilderna.

2008-01-29 @ 21:39:54
Postat av: Martha

Nej men de bilder jag inte tagit själv har jag tagit från free photos sidor. Jag ska liksom inte gå ut med dessa bilderna i pressen eller sälja dem dyrt till folk, gör dem bara för min egen skull. Och av vad jag har läst och kan om olika lagar och regler så är det helt okej att göra så. Men jag kan ha fel, jag kanske gör något olagligt i och med detta... Coca Cola kanske inte heller blir glada av att de är med i ett sånt här samanhang... fast det struntar jag faktiskt i :) Jag älskar att skapa och tänker fortsätta med det.. Får ta konsekvencerna sen i så fall... :) Hehe

2008-01-30 @ 17:55:20
URL: http://marthapartha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0