Skärgårdsdoktorn

Klockan är mycket och jag skall snart sova.

Idag har jag varit i Göteborg..
Shoppat som bara den. Rättare sagt: beiga pumps utan tå, vit och brun kritsträcksrandig skjorta, organic cotton linne, väst med blommigt mönster innuti, Lonley plantes on a shoestring South america, diskställ, bestickkorg, två coola diskborstar och ett armband. Det var det hela!

Ja till mer kläder av organiska material!!!!

Mamma fyller år idag med.. Hon fick en massa saker. Bla hela skärgårdsdoktornserien, som hon ligger där nere och kollar på nu. Viste ni förresten att de nyinspelade avsnitten utav skärgårdsdoktorn börjar på söndag? Ebba ska spela att hon är ca 18 år och det skall liksom ha gått några år sen sist. Skall detta projekt bära eller brista??
image219
Imorgon blir det Jönköping för hela slanten...
Inget dop på Söndag heller som jag trott (tagit fel på datum), så helgen blev genast lite lugnare. Behöver inte stressa hem från Jönköping t.ex. Skönt!


// Nu ska jag ladda mobilen så att jag kan prata med min älskade

Kommentarer
Postat av: Johanna

Va? Ska skärgårdsdokton börja igen, det var mitt favoritprogram när jag gick i sexan och Ebba var så fin tyckte jag och alla tyckte vi var lika, haha.. Men jag tror nog det kommer brista faktiskt, man kan inte fortsätta en sån serie!

2008-02-16 @ 11:33:05
URL: http://nannisjohanna.blogg.se
Postat av: moa

jag kommer hem imorgonkvall ju...

2008-02-16 @ 11:53:11
URL: http://moelimoa.blogspot.com
Postat av: Emma

åh, fuck it. missar jag en ny skärgårdsdoktornserie också. this sucks! ;P
snygga kläder du har skaffat, fröken!
miss you, hoppas ni har kul i jkpg. hälsa love nr 2.

2008-02-16 @ 13:14:28
URL: http://byemmaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0