Rocking Red

Vad har jag då gjort hela dagen? Inte mycket måste jag erkänna. Det fick bli en slappa-dag helt enkelt. Började med att fixa lite med julbrevet (ett brev som familjen skickar varje (har gjort i 4 år) år istället för julkort. Där i får man fakta om vad som hänt i Gustafson/Nordblads liv i korta drag under året), sedan kollade jag på Graey's Anatomy och Boston Tea Party. Efter det åt jag mat och började sträckkolla på Skägget i brevlådan. Nu dricer jag julmust och skall nog gå till badrummet och noppa ögonbrynen. Inte många knop idag alltså.

Jag har även parkerat om bilen och upptäckte då till min fasa att jag fått en parkeringsböter. Anledningen till detta var att när jag kom i fredagskväll/natt så fick jag av ngn underlig anledning för mig att det inte behövdes några pengar då det ju var söndag dagen efter. Så var ju dock inte fallet, utan det var lördag och parkeringsvakten uppmärksammade detta lilla fel jag gjort. Nu står den dock lovligt fram tills på tisdag. Ändå irriterande att behöva betala en böter så här i juletider (då man inga pengar har, nästan) och när man faktiskt inte gjorde fel med flit.


Tur att Photoshop finns när man har tråkigt...

// Kanske ska läsa lite bok innan jag somnar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0