Paket

Idag har jag varit på mammas jobb... Gjort klart min hemtenta i Kommunikation och projektmetodik. Så nu är den inskickad och förhoppningsvis får jag nu ett högre betyg än G (eller 3 som man säger på JTH).

Imorgon skall rapporten färdigställas också. Då är det äntligen "lov". Eller ja, jag ska jobba en del på Gina förstås.

I år gör syskonen på följande vis när det gäller julklappar. Alla har fått dra varsin lapp med ett namn på ett syskon på och denna person får man sedan köpa julklapp till. Så istället för att vi alla skall gå i klump nere i stan och försöka enas om klappar och hålla reda på hur mycket pengar vi har lagt ut, så gör vi på detta sätt. Lika dyrt men smidigare...

Vad önskar du dig i julklapp?

// Stöd världens barn

Kommentarer
Postat av: Fröken Sverige

jag önskar mig fred på jorden.

2008-12-22 @ 14:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0