Löshår och nyår

Idag har jag, Invor och Julia (Kristoffers mamma och lillasyster) gått i Solna centrum och kollat i affärer. Julia hade fått lite pengar i julklapp som hon genast ville handla upp. Det blev ett lila paraply, en klänning, en bäbisMyLitlePony (lika stor som en avnlig docka) som kunde prata och röra på benen, det blev lite löshår i en klämma också... Detta hår blev hon extra förtjust i och nu går hon runt här i huset och beundrar sitt vacka långa hår. Hon kan inte riktigt sluta känna på det.
Själv köpte jag lite smycken tills imorgon... Var på jakt efter en klänning, men hittade inget som föll mig i smaken. Får ta något jag redan har med mig istället.



Nyårsaftonen skall firas hos Kriss kompis Jonas, med deras gemensamma vänner. Kan nog blir trevligt. Lite champagne, lite raketer och lite umgänge.. Kan aldrig slå fel... Fast jo, nu när jag tänker efter så brukar inte nyårsafton bli så spektakulärt dsom man alltid hoppas på. Skillnaden i år är dock att jag inte har några förväntningar alls och då kan det väl bara bli bra, får man hoppas.

// Nu finns bilder på facebook...

Kommentarer
Postat av: Jos

Jag har inte heller några större förhoppningar, men d blir väl till vad vi göre till ;) (lr va d nu e man brukar säga :)

2008-12-30 @ 21:34:33
Postat av: Martha

Jag tror det blir kalasbra ikväll... :) Och ja, allt blir vad man gör det till. Därför ska vi se till att ha kul.. :)

2008-12-31 @ 13:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0