Extra allt

Nu sitter jag på bussen från Borås till Stockholm. Jag åker med bus4you. Aldrig gjort det innan. Visserligen aldrig åkt buss till Stockholm med Swebuss heller, men jag vet att det är stora skillnader mellan dessa bussbolag. Visserlgen var bussen 30min försenad denna gången pga att dörren inte ville stängas. Men jag har sitter själv (alltså ingen jobbig okänd person i ngt säte bredvid mig, för det finns inget säte bredvid mig) i en skön och mjuk skinstol. Stolarna ombord är extra breda och har extra benutrymme. Dessutom finns det kaffe, tidningar och internet ombord på bussen. Lyxigt! Och om inte det skulle vara nog så kostade detta endast 10kr mer än att välja Swebuss. Jag gjorde ett bra val känner jag, trots att vi inte ens åkt förbi Ulricehamn ännu. Dock fällde personen framför ner sin stol rakt på min fina Mac. Inte speciellt snällt...

Ska lägga upp bilder från Jul och juldagen på facebook nu. Så ta en titt!



// Jag vill åka skridskor

Kommentarer
Postat av: Emma

kolla mina inlägg från 21 januari. det är också bus4you. :) jag hade en riktigt bra resa med det bolaget! hihi.

ha det fantastiskt kul i sthlm, hälsa K & ser du hanna med en liten bebis så är det sixten som kommit till världen!

2008-12-29 @ 12:16:48
Postat av: emmapemma

matilda är den enda i er familj med ljust hår ju! :)

2008-12-30 @ 15:23:44
Postat av: Kusin Lovisa

Tycker jag känner igen den här samlingen människor :) Härligt gäng!

2009-01-20 @ 13:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0