Last week

Idag har jag jobbet min tredje sista dag på Ericsson.. Börjar faktiskt kännas lite vemodigt. Kommer sakna ganska många tror jag. Jobbet i sig kommer jag verkligen INTE sakna, men alla arbetskamrater kommer det kännas lite tugnt att lämna bakom sig. De jag verkligen vill hålla kontakten med kommer jag väl självklart försöka göra det med, men det är nog inte lika lätt när man ska byta stad.

Kvällen har varit rätt slö måste jag säga. Jag var visserligen en sväng på Ö&B och köpte flyttkartonger. 17kr / st kostade dem, galet dyrt för en kartong ändå måste jag säga. Tur att man skall ha dem ett tag i alla fall. Men vet ni något så urbota dumt som hände när jag skulle konka ut dessa flyttlådor från Ö&B? Jo, för det första vill jag bara säga att det verkligen inte är lätt att bära 15st utvikta flyttlådor, det är rätt otympligt och ganska tugnt då man får bära med muskler man inte viste man hade. Hur som helst, när jag då håller på med denna kraftansträgning börjar en Tele2-snubbe försöka värva mig som kund. Pucko... Här går en liten tjej, högröd i ansiktet av ansträgning och bär på stoooora kartonger och han skall börja tjöta mobilabonemang... Välj dina värvningstillfällen grabben!

Nu plingade det på dörren och Matilda och Tobias kom för att hämta en luftmadrass.. Dock hade de åkt hit i onödan då jag redan lämnat tillbaka de madrasserna jag lånat från Söderkulla. De fick i alla fall se mig iklädd en ful badrock. Alltid något.

Annars ikväll har det mest varit tjöt med Emma som kom förbi en sväng och hela 2 flyttlådor är fullpackade med böcker, filmer och cdskivor. Alltid något som sagt var.



// Downtown

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Menar du att min fina badrock är ful?

2008-08-13 @ 00:23:14
Postat av: Johanna

Hej babe. nej jag har inte hört något, inte du heller eller? tråkigt... undra om man ska slänga iväg ett mail, man börjar ju undra. bara en månad kvar ju.



fika fredag?

2008-08-13 @ 11:32:28
URL: http://nannisjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0