Stadsvandring



1. I väntan på nästa tävling 2. Likaså på denna bild 3. Stapla backar på varandra (blev lite bad i fontänen bakom med, tyvärr ingen bild på detta då jag själv badade) 4. Kundvagnsrace 5. Snyggaste sättet att ta sig runt banan gav poäng, så gjorde även naket 6. Att fjäska för HI-LIFE gav också poäng (hi-lige är teknikernas insparksfixare) 7. Här skulle vi sammla in diverse saker som stod på en lista (bh:ar, nakna människor, pensionärer, hundar, ekonomer t.ex. för att bara nämna några) 8. I väntan på lite Dônk (en alkoholblandning gjord av HI-LIFE) 9. EX-LIFE (förra årets insparksfixare) 10. Vissa kunde dricka dônk 11. Kön blev lång till dônken 12. Kriss mår illa efter dônken 13. Utsikten från vägen hem till husvagnen 14. Kriss i sin overall

Vi gjorde en del andra saker på stadsvandringen också.. Badade från piren bla. Ikväll skall det vara hävf på kåren. Jag skippar detta idag känner jag. Får ladda inför morgondagens poolparty på Rosenlundsbadet istället. Har ju trots allt varit ute varenda kväll den här veckan. Min kropp säger liksom lite ifrån nu också känner jag. Mitt horoskop för dagen i METRO löd något i stil med detta "det är någonting som inte fungerar riktigt för dig just nu. Ta det lugnt och se till att få mycket sömn"... Ja ni fattar ju själva. det som inte fungerar riktigt som vanligt just nu det är min kropp, för sömn och lugn det har jag inte sett något av de senaste dygnen. Men kul har jag! :)

// White trash (mitt nya smeknamn, gissa vart det kommer ifrån.. hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0