Inbrottstjuvar och snapps

YES! Det blir kräftskiva i Lesjöfors när jag och syskonen kommer upp. Fick nämligen nyss ett sms av mamma där hon skrev att jag skulle köpa nubbe och ta med snappsvisehäftet. Great!

Jag har, som ni säkert förstår, precis vaknat. Somnade med mjukisbyxor och en tjock munktröja på mig igår. Men nu när jag vaknade hade jag tydligen tagit av mig tröjan. Jag har verkligen inget minne utav detta. Tycker sådant är lite läskigt. Alltså att inte minnas. Jag tom gick runt ett litet varv i lägenheten innan för att se aå ingen annan brutit sig in. Någon som tyckt jag såg för varm ut när jag sov och tagit av mig tröjan. En så kallad vänlig inbrottstjuv.. Men icke sa nicke, inga tjuvar så långt ögat kunde nå.

Jag har inga planer för kvällen. Men tror jag skall försöka dra ihop ilte vänner och kanske kolla på film eller något annat skoj. Skall börja smsa lite folk nu på dirketen tror jag bestämt.

// Äntligen helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0