Elsa pälsdjur

God morgon.. Jag har alltså nyss vaknat.. (Kl. 15.00) Har jobbat natten till idag som ni säkert redan vet. Och snart är det på't igen.. En natt till och sedan är det helg.

Helgen skall tillbringas i Lesjöfors som jag skrev för något inlägg sedan.. Skall bli mys att åka bil upp tillsammans med Malin och Amanda tycker jag. Saknar min lilla gosvovve med. Hon trivs verkligen där uppe vid Dalkarssjön, där hon kan springa fritt hela dagarna, bada som en galning och göra precis som hon vill (nästan).


1.                                         2.                                         3.

1.Elsa badar
2.Elsa vid poolen hemma
3.Elsa leker tiger


// Duschen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0