Det regnar här i Jönköping idag

Det har regnat hela dagen här i Jönköping.
Nervositeten börjar komma nu. Imorgon börjar vi skolan och det skall självklart bli jätte kul. Undra vilka man kommer träffa, hur nollningen kommer att vara, om det blir några roliga fester, vilka som kommer bli mina kompisar, hoppas det är bra väder, vad skall jag ha på mig osv.. Alla dessa frågor och förhoppningar far igenom huvudet hela tiden. Jag kan inte slappna av...


Kommer fler bilder på hur vi bor då vädret är bättre...

Idag har jag och Kriss vandrat omkring i stan. Eftersom det regnade så bestämde vi oss för att gå in till stan. Vi gick utmed Vättern in till centrum. Vi kollade på shoppinggatan, åt en halv baguett på Subway, tog oss en titt på vår blivande skola, gick förbi Lindas hus (synd att hon inte är hemma för tillfället), kollade på tändsticksområdet, tog reda på vart stationen och resecentrumet låg, solade på Meddo, handlade lite mjölk etc på ICA och begav oss sedan hemmåt igen. Vi var dock bara hemma 10min för sen bar det av till Media Markt där vi införskaffade oss en kamera. (Den var inte alls dyr, alltså lagom att använda som partykamera för oss båda. Vi skall ha den varannan dag...) Väl hemma i husvagnen igen lagade vi oss lite köttbullar och pasta, diskade och lärde oss den nya kameran. Och nu sitter vi både och surfar.

// Ikväll skall vi se film

Kommentarer
Postat av: EmmaBy

men var får ni internet ifrån?!

jag är så spänd så du får lova att uppdatera imorgon. :)



lyck te!

2008-08-17 @ 20:09:59
URL: http://byemmaby.blogg.se/
Postat av: Martha

Du får gärna komma och hälsa på.. Hör av dig innan bara så att jag har tid att träffa dig. Verkar som om det blir några hektiska dagar nu :) Campingen har ett trådlöst nät som vi har anslutit oss till. Tyvärr måste vi sitta i lobbyn för att kunna surfa, men bättre det än ingenting :)

2008-08-17 @ 20:14:58
URL: http://marthapartha.blogg.se/
Postat av: moa

MARTHA HUR HAR DU DET?

2008-08-19 @ 21:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0