Vintern rasat ut bland våra fjällar...

...drivans blommor smälta ner och dö. Himlen ler i vårens ljusa kvällar. Solen kysser liv i skog och sjö...

Valborg närmar sig med stomsteg.
Jag gillar valborg. Det är en dag full av vår. Vår i alla dess former.. (hur nu våren kan vara det). Vårkänslor, vårväder, vårsånger, vårvin, vårsällskap, vårfest.. you name it! I morgon blir det nog första-maj-brasan i Annelundsparken, en risig kortege i stan, grillning med vännerna i någon park och sedan utgång. Skall bli kul att få träffa Nettan igen med.

image366

Idag däremot är det handling på schemat, men först behövs det lite mat i magen. Är nyvaken som ni kanske redan räknat ut. Jobbat natten till idag nämligen. Natten som kommer skall också bestå utav jobb, jobb och åter jobb.

Mina arbetskamrater slutar aldrig att överraska mig med detaljer om sig själva. Är väl först nu som jag börjat lära känna dem lite bättre (snackar om dem i mitt skift, inte i förrådet). Igår fick jag veta att en av dem äger två taxar som hans skall ställa ut på torsdag och att en annan arbetskamrat har en fetisch för tjejer i uppsatt hår. Undra vad de skall avsläja om sig själva i natt?

// Skall ringa Jiii nu...

Kommentarer
Postat av: Axt0r

oj d där såg mkt gott ut =) får jag smaka? :P

2008-04-29 @ 17:30:31
Postat av: maria

vad det där såg mumsigt ut då :)

2008-05-01 @ 09:29:27
URL: http://mariajh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0