Saving Ryans Privates

Min lilla hund har varit helt groggy idag... Hon fick nämligen en lugnande spruta hos veterinären idag. Hon har gått vingligt, sovit mycket och varit lika som förlamad i lederna. Nu när hon är lite pggare igen så gnäller hon jätte mycket för att vi ska tycka synd om henne. Kliar sig öronen gör hon också hela tiden, men det klart att det måste kännas konstigt i öronen nu när all päls är borta.

Blev en fika på Café Bakgården med Emmy idag med.. Jag tog både smörgås, chokladboll, kaffe och juice... Slog på stort.
image324
Nu har jag precis kommit hem från Tonår. Vi lekte lekar, fikade och kollade på en film som Erik, Jakob och Nils mfl har gjort. Den hette "saving ryans privates" och var rätt rolig. De gänget brukar göra filmer, mest parodier på andra filmer, så som "sagan om badringen" och "såååå". Riktigt roliga faktiskt.
Filmen, "Saker du kan göra i en hiss" var väldigt skoj... T.ex. "ta upp din väska, öppna den och viska sedan ner i den.. "har ni tillräkligt med luft där nere?". Eller, "Ta med dig en skön stol".

Imorgon vill jag gå i stan, sen vill jag äta något gott, åka hem och göra mig iordning för att där efter sticka på ngn rolig förfest som sedan drar ut... Det är vad jag vill... Men blir det så?

// Nu skall jag lägga mig i sängen med min nya Elle-tidning som kom idag

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter som en bra dag, hoppas vovven mår bättre idag!
Hoppas du får en bra dag idag!

2008-04-12 @ 09:19:41
URL: http://nannisjohanna.blogg.se
Postat av: Johanna

Tack så mycket! Men nu måste jag sluta och sätta mig och plugga lite istället!

2008-04-12 @ 10:03:00
URL: http://nannisjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0